WYBIERZ KATEGORIĘ


ZAMKNIJ
WYBIERZ KATEGORIĘ


ZAMKNIJ
WYBIERZ KATEGORIĘ


ZAMKNIJ

BLOG



[CASE STUDY] Winkhaus Polska sp. z o.o.
DATA DODANIA: 2018-03-08


 

Klient: Winkhaus Polska sp. z o.o.
Cel: film wizerunkowy z okazji 25-lecia obecności firmy w Polsce.

Premiera filmu miała miejsce podczas gali z okazji 25-lecia obecności Winkhaus w Polsce. Odbiorcami filmu w głównej mierze są osoby związane z firmą czyli klienci i partnerzey biznesowi. Są to ludzie, którzy dobrze wiedzą, co może im zaoferować Winkhaus. Nie trzeba im mówić, co firma robi, jakie ma możliwości, bo oni to dobrze wiedzą. I właśnie zdanie "bo to już wiecie" stało się mocnym wstępem do filmu. Skoro nie mówimy o firmie samej w sobie, bo nie ma takiej potrzeby, to co pokazać w takim filmie? Produkcję opraliśmy na kilku aspektach. 
1. opwiedzieliśmy jak firma wspiera swoich klientów porzez dostarczenie autorskiego oprogramowania, rozwiązań sprzętowych, usług doradczych, specjalistycznej wiedzy oraz wspracia w zakresie pozyskania dotacji na rozwój swoich biznesów. To niezwykle istotne, ponieważ zamiast skupiać się na firmie, mówimy partnerom, co Winkhaus może dla nich zrobić, jakie problemy rozwiązać. Koncentrujemy się na kliencie stawiając go w najważniejszym miejscu. Na dowód pokazujemy trochę liczb. 
2. pokazujemy Winkhaus jako firmę innowacyjną, która stale się rozwija i wprowadza nowe rozwiązania. To kolejny ważny fragment, bo Winkhaus mówi swoim odbiorcom, że rozwijają się razem.
3. aspekt ekologiczny. Tu nie potrzeba szerszego komentarza. 
4. ludzie. Dla nas ten fragment filmu jest rónie ważny co wsparcie klientów. Pokazujemy pracowników nie tylko podczas pracy, ale także w czasie wolnym. Dowiadujemy się nie tylko o przyjaznej, niemal rodzinnej atmosferze w pracy, ale także tego, że to naprawdę ciekawi ludzie, mający nietypowe pasje.

Dlaczego ten film został tak pozytywnie odebrany?
1. wykorzystanie w roli "aktorów" ludzie z szczebla zarządzającego wraz z samym prezesem. To automatycznie spowodowało bardzie przyjemny wizerunek firmy. Pokazało, że zarząd to nie grupa ludzi oderwanych od niektórych spraw, dążąca za wszelką cenę do wypracowania dużego zysku.
2. koncentracja na kliencie. Więcej mówimy o korzyściach osiągniętych przez klientów niż o samej firmie
3. pokazanie "ludzkiej" twarzy firmy poprzez zwykłych szeregowych pracowników
4. bogata szata graficzna w postaci animowanych przerywników, dłuższych animacji czy animowanych nakładek na obraz sprawia, że pod względem wizualnym film jest bardzo atrakcyjny nawet dla osób nie związanych z firmą czy nawet branżą.
5. duża różnorodność ujęć i dynamiczny montaż. Na nagranie poświęciliśmy aż 4 dni. W filmie mamy ujęcia z zakładów produkcyjnych Winkhausa, pomieszczeń biurowych, zakładów produkcyjnych klientów, ujęcia z drona oraz timelapse. Mamy też ujęcia plenerowe z pracownikami. Dodatkowo kupiliśmy ujęcia z Kamczatki oraz Meksyku, by obraz maksymalnie pokrywał się komentarzem lektora. Do tego wykorzystaliśmy kilka ujęć z naszych prywatnych zbiorów we fragmencie dot. troski o ekologię.
6. film ma optymalną długość. Biorąc pod uwagę ilość poruszonych tematów 3,5 minuty może wydawać się zbyt krótka. Ale tak nie jest, narzuciliśmy dość duże tempo, dzięki czemu praktycznie nie ma chwili na odpoczynek.




Tagi: case study | film promocyjny | film wizerunkowy



Wróć
Dom produkcyjny NOX MEDIA powstał na bazie zamiłowania do grafiki, połączonego z fascynacją produkcją filmową. Kilka lat temu podjęliśmy decyzję, iż naszą domeną staną się profesjonalne filmy reklamowe, a także spoty i animacje o różnych charakterze. Dzięki sprawnej współpracy wewnątrz naszego zespołu oraz wysokim kwalifikacjom wszystkich jego członków, nasze produkty spełniają oczekiwania bardzo wymagających Klientów.

Działamy między innymi na terenie: Katowic, Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Szczecina, Bydgoszczy, Lublina...


tel. 885 807 321        e-mailinfo@noxmedia.pl
Noxmedia, woj. śląskie, 43-140 Lędziny, Pokoju 130





Realizacja: Dpl Agency - Tworzenie Stron Internetowych